In de media

Vermogensbeheerder CORUM Investments lanceert nieuwe marketingcampagne

Gespreid beleggen in vastgoed goed alternatief voor sparen

Vastgoedbelegger CORUM Investments start per vandaag een nieuwe marketingcampagne om Nederlandse spaarders te bereiken. De campagne met zowel print als online uitingen heeft de focus op het positioneren van de vastgoedbeleggingsfondsen CORUM Origin en CORUM XL als alternatieven voor de traditionele spaarrekening die nul procent rente biedt. De vastgoedbeleggingsfondsen van CORUM bieden tussen de 5 en 6 procent rente.

De campagne ‘Investeer in uw toekomst. Start met beleggen in vastgoed met CORUM.’ is in huis ontwikkeld door Laurens Aalbers (Brand & Marketing Manager CORUM Investments Nederland) en Hidde Basten (Digital Marketing Manager CORUM Investments Nederland). Voor print wordt onder andere ingekocht bij Villa d’Arte en Zuidas Magazine en online wordt samengewerkt met onder meer de FD Mediagroep.

Met de campagne wil CORUM Investments de Nederlandse consument ertoe bewegen om lange-termijn te denken en aantonen dat investeren in vastgoed voor iedereen toegankelijk is.

Hidde Basten licht toe: Juist in het huidige klimaat kan langetermijndenken en verder kijken dan de crisis een manier zijn om de toekomst en de toekomstige financiële situatie te bewaken. En we willen met onze campagne duidelijk maken dat vastgoedfondsen niet alleen beschikbaar zijn voor financiële bedrijven en professionele investeerders met flink startkapitaal.”

De vastgoedbeleggingsfondsen van CORUM stellen de consument in staat te investeren in de vastgoedmarkt zonder dat zij zich zorgen hoeven te maken over vastgoedbeheer. Met het minimale investeringsbedrag van 189 euro (inclusief alle kosten) is het een laagdrempelige introductie voor diegenen die een vastgoedbeleggingsfonds willen proberen. Bovendien biedt CORUM de mogelijkheid om na aanschaf van een volledig aandeel vanaf 50 euro periodiek in te leggen en het maandelijkse potentiële dividend te herinvesteren.

Laurens Aalbers: “In tijden dat de rente voor particulieren is gedaald naar nul, maar de behoefte om te sparen heel hoog is, biedt CORUM Investments een aantrekkelijke oplossing. Met een portefeuille aan onroerend goed verspreid over Europa én met prominente huurders uit allerlei bedrijfstakken zoals Google, Tesla en Albert Heijn, biedt CORUM een veilig en stabiel rendement. Ook in turbulente, onvoorspelbare tijden als deze.

Zeker voor mensen die een goede bestemming zoeken voor hun vakantiegeld of het geld dat ze terugkrijgen van de belastingen, is onze propositie een manier om wél rendement te maken.”

De marketingcampagne zal gedurende de zomermaanden via verschillende platformen en kanalen lopen.